
De nieuwe huisstijl brengt uniformiteit in het wagenpark van Vreugdenhil, dat bestaat uit 21 RMO’s, rijdend voor vier vaste vervoerders. Tot nu toe was alleen het logo zichtbaar op de voertuigen, maar ontbrak het aan een herkenbare en eenduidige uitstraling. Komende maanden ondergaan alle RMO’s die rijden voor Vreugdenhil Dairy Foods dezelfde metamorfose.
Jan ter Maaten, coördinator veehouderijzaken & RMO bij Vreugdenhil, licht toe: "Als Vreugdenhil werken we aan een betere zichtbaarheid in het veld. Het design van de RMO’s is echt onderscheidend, waardoor we letterlijk en figuurlijk opvallen bij melkveehouders én op de weg."
De RMO’s van Vreugdenhil rijden 24/7 om melk op te halen bij eigen melkveehouders en deze hygiënisch naar de fabrieken te vervoeren. De combinatie van hygiëne, betrouwbaarheid en nu ook herkenbaarheid onderstreept de ambitie van het familiebedrijf om zich duurzaam en professioneel te positioneren in de zuivelketen.
Albert de Groot, CEO van Vreugdenhil Dairy Foods, voegt daaraan toe: "Onze vernieuwde RMO’s symboliseren veel meer dan alleen een fraai uiterlijk. Ze staan voor trots, betrouwbaarheid en verbinding met onze melkveehouders. Met deze stap tonen we niet alleen wie we zijn, maar ook waar we voor staan: zichtbaar, herkenbaar en altijd onderweg voor de beste melk."
Foto:
Liesbeth Wierda (Plant Director Scharsterbrug) en Jan ter Maaten (coördinator veehouderijzaken & RMO) bij de eerste vernieuwde RMO van Mink B.V. op onze productielocatie in Scharsterbrug.
