Overslaan en naar de inhoud gaan
Leonie

"Wij vinden het belangrijk om naar onze klanten te luisteren en willen de leverancier bij uitstek zijn. In 2022 hebben we daarom een klantonderzoek uitgevoerd om te kijken waar we staan. We zijn trots op de resultaten van 75% van de klanten ziet ons al zo."

Leonie Soetendaal - Commercieel Projectmanager

Binnen het speelveld van nutritionele en functionele poeders willen we worden gezien als de specialist in poeders. Onze ambitie is om leverancier bij uitstek te zijn, wat betekent dat we beter zijn dan andere aanbieders en ook zo herkend worden door onze klanten.

In 2022 hebben we een klantonderzoek uitgevoerd met onafhankelijk internationaal onderzoeksbureau. De focus van het onderzoek was om een beter inzicht te krijgen in de manier waarop klanten hun relatie met ons waarderen en de ontwikkelingen die ze van ons verwachten. We zijn trots op de resultaten!

Leverancier bij uitstek
Onze klanten zien Vreugdenhil als een betrouwbare partner die in oplossingen denkt en eerlijk en transparant is. Daarnaast geven klanten aan dat we flexibel zijn en een goede service bieden. Maar liefst 75% van onze klanten geeft aan dat wij leverancier bij uitstek zijn. De kwaliteit van onze producten, de service en de relatie met de klant worden hoog gewaardeerd.
Ondanks de al hoge waardering zien we nog kansen op innovatie en duurzaamheid, en in het communiceren over deze onderwerpen.

Vervolgonderzoek
De komende periode gaan we aan de slag met deze resultaten. In 2022 zijn we gestart met het actief benaderen van klanten op het gebied van duurzaamheid om te verkennen of we gezamenlijk duurzaamheidsprojecten kunnen starten. Dit zetten we door in 2023. In 2024 komen we terug bij onze klanten met een vervolgonderzoek om de voortgang te meten.