Overslaan en naar de inhoud gaan

“De contacten met onze melkveehouders zijn persoonlijk, soms scherp, maar altijd met een vleugje humor,” vertelt Albert de groot. “Tijdens mijn studententijd heb ik geleerd hoe belangrijk goede communicatie is: scherp zijn, maar elkaar ook respecteren en in waarde laten. Dat vormt de basis voor een sterke relatie met onze leveranciers.” 

De jaarlijkse leveranciersbijeenkomsten van Vreugdenhil Dairy Foods zijn waardevolle momenten om te bespreken wat er speelt in de sector en hoe het met het familiebedrijf gaat. “Onze melkveehouders zijn leveranciers, geen leden, maar deze bijeenkomsten voelen toch als een soort ALV. Wij geven als bedrijf richting, maar het is essentieel om te horen wat onze leveranciers daarvan vinden. Bovendien waarderen we de wederzijdse betrokkenheid. We zijn trots op onze melkveehouders, die vertrouwen hebben in de toekomst en samen met ons te blijven werken aan het waardevolle product dat melk is.” 

Vreugdenhil Dairy Foods staat open voor nieuwe leveranciers. “We organiseren geen kennismakingsweken, maar gaan wel persoonlijk langs bij potentiële melkveehouders. Aan de keukentafel ontdekken we wat hen drijft en waar onze waarden overeenkomen. Ons doel is altijd een langdurige relatie. Zelf heb ik nog steeds contact met oud-bestuursleden, dus relaties opbouwen en onderhouden is iets wat ons kenmerkt.” 

Als sponsor van de USRA, de grootste agrarische studentenvereniging van Nederland, zet Vreugdenhil zich in voor de volgende generatie melkveehouders en werknemers in de zuivelsector. Deze nieuwe generatie is hard nodig om de belangrijke voedingswaarde van zuivel toegankelijk te houden voor iedereen ter wereld. 

USRA

Verlenging sponsoring

Onlangs overhandigde rayonadviseur Sabine Tol een erfbord vanwege de verlenging van de sponsorafspraak.